Wednesday, September 14, 2011

Raya...raya...raya..

Masih lagi dalam mood beraya.hehehe.2 minggu sudah kita beraya.Tiap-tiap minggu ada sahaja jemputan 'open house' sehinggakan ada juga beberapa jemputan yang xsempat untuk dipenuhi.Maafkan kami yer.Terima kasih pada yang telah sudi menjemput.Rumah kami??Rasanya tiada 'open house' untuk tahun ini tetapi saya amat mengalu-alukan kedatangan teman-teman ke rumah kami yang serba sederhana itu..Kalau nak datang tu, jangan lupa call@ msg dulu.Bukan apa, takut tuan rumahnya tiada di rumah (keluar beraya) dan bolehlah saya memasak sedikit untuk dijamu pada yang sudi datang (xkan nak jamu org datang ngan biskut dan kerepek raya jer kan?)hihihi...
Oklah..sebenarnya, saja nak tepek beberapa pic aisya beraya baru-baru ni.Itupun kebanyakkan gambar adalah ihsan dari rakan-rakan.(Ibu aisya sekarang ni sangat susah nak pegang kamera tau, padahal bawak jer kamera tu kalau g mana2.Cuma mood nak ambil gambar tu yang ke laut.Huhuhu)
Berposing ngan spek mata besar.Lawak sungguh anak ibu nih.
Tomei tak saya?
 Muka terkejut
Terus xnak pandang kamera
Salam raya ngan abg habib.
Opss...eh, awak tu anak dara tau.xmalu ke cium anak teruna orang?hihihik.
 Anak dara ni buat perangai - 'mengamuk' kat umah orang.
Pertemuan tak dirancang -Umi & Alisya pun ada ;)

4 comments:

Noina said...

alamak cekci la aisya...tersebak kain..hehehe...

zura_habibhaariz said...

Habib rela je kena cium ngan aisya hihi..

Rizziela said...

wah! bestnya..selalu ek jumpa dengan super family? mesti meriah

Ummi Alisya said...

mak aii... muka ummi cam orang beranak 8! hahaaa.. aisya comel lah... tak puas gomol2 dgn dia aitu... lagi pakai spek, lagi tomel!