Thursday, May 26, 2011

Bila si dia dah pandai menikmati coklat.

Sajer nak share beberapa pic aisya makan coklat sorang-sorang.
Satu hari(balik dari kursus)....ibu bawak balik coklat cadbury saiz besar untuk kakak dan adik.Tapi budak aisya ni conquer sorang-sorang coklat tu xnak kongsi dengan kakak.Dia amik coklat tu, unjuk kat ibu srh tolong bukakkan, kemudian panjat sofa...duduk diam-diam sambil menikmati coklat tu sorang-sorang.Nasib baik kakak xkisah.Kalau tak...mau bergaduh ngan aisya berebut satu coklat.Ishh...dah mula menunjukkan ketamakan ini budak kecik tau.Geram jer tengok telatah dia time nih.Hihihi...cute.



So, pengajaran buat ibu lepas ni kalau nak beli apa-apa mestilah beli DUA dan SAMA.Dah tak boleh nak kongsi-kongsi lagi sebab anak-anak ibu dah semakin besar ;)

8 comments:

umi aiz said...

ala sedap nye die makan...baby aiz nk kit leh x aisya????

Kasih Ibu said...

besarnyer cekelat dia....=)
aunty nak sikit boleh???

Haiqal pun suka sgt cekelat, klu ikutkan dia satu bar yg kecil tu nak dihabiskan semua...

zura_habib said...

Amboi..leh la geng ngan habib pas nie..suka ngat cokelat

Noina said...

hehe..betul2..klu bleh kena beli dua..

aisya..ibu nak sket leh tak?

Yana a.k.a Noni said...

Memang kalau ada anak dara 2 org ni mesti kene beli 2 yg sama ... kalau x mesti salah seorng kecik hati...kdg2 tu beli seluar kecik kat Humaira lain corak ngan Angah..mula ler si Angah muncung sedepa...pening akak tau:-)

Kerikil Kehidupan said...

hehe...macam tulah akak ayu...dua dan sama...kalau tak sorang akan panjang muncungnya...mcm kena treat anak kembar pulak...by the way...comelnya tgk muka aisya tuh...gerammm...ngee...

mama akid said...

akid pun mcm aisya suka la sangat2 mkn coklat..takpe coklat baik untuk minda...

Mama2Q said...

wow! larat ke aisya habiskan ceklat tu sekali hadap.? dasat tuh...