Friday, May 6, 2011

Geramnya...~!! nape plak nih.

Nak tanya pada sesapa yang pakar.(tengah bingung, hairan, bengang ++)
Naper yeh entry yang saya dah publishkan semalam, xde bila pagi nih saya check blog??Geramnya.Takkan ar boleh ghaib begitu jer.Banyak kali dah saya duk ulang off dan on kan blog saya tapi hasilnya tetap xde.Hairan bin ajaib betul!Hilang sekali ngan draft2nya.Kenapa ye kawan-kawan?Boleh ker anybody delete entry tu selain saya????Saya sayang semua komen yang telah diberi tuh.Huhuhuhu.... ;( terpaksalah saya taip balik lg sekali nih.

3 comments:

mama akid said...

ye ker saya baru nk salin cara2 akk stimulate aisya...untuk buat pd akid..

Bicara hati ibu aisya said...

tension...ehmm, nanti akk wat blk entry baru tu yeh.

Fysa Ismail said...

patut la pagi tadi cari xde.nak tengok apa akak balas n kawan2 len. tapi pelik tgk xde, ingat sha yg mimpi.siap fkr 2,3 kali td btl ke semlm akk ade up date blog. hehehe.. smpai cam skali kak ye org tu leh wat. emmm tah la..