Thursday, July 21, 2011

Terima Kasih...Sampai berjumpa lagi

~Mood busy teramat~
Sepanjang minggu ni ibu saya busy sangat so xsempat bercerita panjang tentang saya.So, untuk mengubat kerinduan semua, ibu akan upload beberapa video yang sempat dirakamkan berkaitan aktiviti saya sepanjang minggu lepas.
***Video-video ini mungkin bisa menceritakan segalanya (kesihatan & perkembangan terkini aisya)***
Enjoy the video k  ;P
Pn. Shiela last jumpa saya hari tu sebab dia akan cuti 2 tahun untuk sambung belajar...dia sedih, saya pun sedih gak.Pasni dah xleh jumpa dia lagi.Dia antara yang terbaik pernah rawat saya sepanjang 2 tahun ni.Dia banyak bagi nasihat dan tips pada ibu untuk peningkatan saya khasnya berkaitan masalah pendengaran saya.
Hari tu, Pn. Shiela buat ujian pendengaran pada saya.Melalui ujian itu, katanya bacaan pendengaran saya semakin baik menggunakan alat bantuan pendengaran tuh iaitu dari 120 sebelum ini kepada 70++ sahaja (saya xreti nak cakap bacaan apa, tp itulah yang saya dgr melalui perbincangan ibu dan Pn. Shiela.) Bak kata Pn. Shiela, saya boleh mendengar bunyi yang kuat cthnya kalau suara orang bercakap bacaannya dalam 40 atau 50 sahaja, so kalau nak bercakap ngan saya kenalah kuatkan suara jadi dalam 70 gitu (huh, kena jerit2 ker?) Saya nampak ibu angguk2..sian ibu.Menurut Pn. Shiela lagi, saya kena lebih kerap pakai alat bantuan pendengaran tu supaya saraf di telinga saya tidak mati.Patutlah ibu selalu tepuk tangan saya dan marah setiap kali saya cuba cabut alat tuh.Tapiii..............saya xselesa.Saya melangkah keluar dari bilik Pn. Shiela dengan dihadiahkan satu ciuman perpisahan dari Pn. Shiela.Terima kasih banyak-banyak ye Pn. Shiela.Sampai jumpa lagi nanti.

3 comments:

Tika said...

syukur Alhamdulillah.. perkembangan yg baik buat Aisya... tumpang gembira.. ;)

Fysa Ismail said...

hooreeyyy aisya dah makin baik.... insyallah ade jodoh jmp lg aunty sheila ye..

kak yu mane nye video aisya????

Azma said...

Alhamdulillah..perkembangan yg sangat baik utk aisya.. Semoga semakin baik di masa akan dtg..