Tuesday, April 19, 2011

~Bercuti ke Melaka~

Cadangan asalnya hujung minggu ni nak balik kg. babah di Johor, namun atas beberapa alasan kami menunda perancangan tersebut lalu memilih untuk bercuti.Destinasi asal nak ke Genting/Cameron Highland tapi cancel sebab sekarang asyik hujan, takutlah pulak.Hihihi...akhirnya kami memilih untuk ke Melaka sahaja.Cik til dan mak su pun turut join kami.Yang seronoknya sudah pasti kakak Aireen.Sepanjang perjalanan, dalam kereta becok xhenti bercakap itu ini.Aisya pulak apa pun dia xkisah.Dalam kereta xreti duduk diam..sekejap ke depan, xlama pastu hulur tangan tunjuk nak kebelakang pulak.Kalau di luar, kerjanya berjalan jer..bila didukung, meronta-ronta minta dilepaskan nak berjalan sendiri.Walaupun cara jalan tu masih lagi terhuyung hayang nak menstabilkan badan.Tapi seronok tengok dia begitu.
Alhamdulillah.....cahaya itu masih lagi terang menyinari kehidupan kami.Harapnya kesihatan aisya berpanjangan.Amin.








Seronok kan aisya kalau selalu dapat berjalan camnih??? ;P

6 comments:

Yana@Noni said...

Cantikla topi Aisya...kakak Humaira nak pinjam boleh?....;-)

Azma said...

syoknye aisya g jenjalan... ngape x ajak asif skali? :)

Ummi Alisya said...

wahhh.... aisya balik kampung ummi ye? best tak melaka? ummi dan alisya takde pulak time aisya bercuti...kot tak, boleh je ummi jadi pemandu pelancong! heheee...

nanti sabtu meh datang umah alisya eh... turn beday alisya lak. heheee...

umi aiz said...

wa aisya jln2....tomey nye die pki topi.. baby aiz pnjam blh?....

MommyAqil said...

alololo comelnya Aisya..semoga bertambah sihat dan akan sihat selamanya ya sayang...

Mama Q said...

Aisya pki contact lense ker?.....hehehehe