Monday, April 18, 2011

Terima kasih Umi Aiz!

15 April 2011- Balik2 rumah jer, ibu ditunjukkan oleh cik Til dengan satu bungkusan yang dinamakan dengan nama Ainur Ariana Damia (aisya lah tuh ). Belek punya belek dalam hati tertanya-tanya gak dari siapa lantas fikiran terus teringatkan umi aiz.Dah beberapa kali tanya dah sampai ke tidak hadiah untuk aisya :) So, umi aiz...ni aisya nak inform, hadiah dah pun diterima. Terima kasih banyak2 yer umi.Aisya suka sangat (ibu lagilah suka sebab dalam banyak2 hadiah, ni yang lain dari yang lain).Setiap hari aisya duk tunjuk2 suruh ambilkan bagi kat dia.Bila dah bagi dia akan sengih-sengih tengok gambar muka dia tuh.Hihihi..

Nak tahu apa hadiahnya?????





Cantik kan??Terima kasih yer umi aiz ;)

6 comments:

Kerikil Kehidupan said...

wah cantiknya...hehe...sorylah aisya...umi Iman tak kirim hadiah...umi Iman kirim doa aisya sihat selalu boleh?? Hugs for aisya...mmmmuahhh...

Kerikil Kehidupan said...

wah cantiknya...hehe...sorylah aisya...umi Iman tak kirim hadiah...umi Iman kirim doa aisya sihat selalu boleh?? Hugs for aisya...mmmmuahhh...

Yana@Noni said...

samalah ngan mama humaira..kirim doa wat aisya n kakak..moga diberkati Allah hendaknya..apepun cantik gift from umi aiz..

Mama Q said...

Doa dari mama q moga aisya sentiasa sihat....kene jumpa dulu..baru bg hadiah kot..hehehehe...tp lps ni makin jauh pasal mama q akan bekerja di N9...bila la tu dpt jumpa kan?

umi aiz said...

sama-sama....kenangan dr umi n aiz, biar aisya senyum je...senyum aisya kan manis....hug n kiss for aisya...

umi aiz said...

eh besar jugak frame tu kan...ingat kecik je..alhamdulillah..