Monday, April 25, 2011

Happy Besday Alisya Qaireen ~ Anak-anak itulah kekuatan kami

Sabtu 23 April 2011 - kami mendapat jemputan untuk menghadiri besday party Alisya Qaireen.Terima kasih atas jemputan dan makanan yang sememangnya superb.Western lagik.Kelas gitu.I like.Hihihi...
Di sana, saya bertemu mereka-mereka yang saya dah anggap seperti keluarga saya sendiri.Ini kali ke2 saya bersama mereka dan kali nih saya dapat bertemu mata dengan Jiey dan Rayyan Ariff yang comel.Berada dalam linkungan mereka membuatkan saya rasa bersemangat dan jatuh hati.Saya nampak keikhlasan dan eratnya tali perhubungan itu walaupun sebenarnya mereka bukanlah sedarah sedaging.Dan yang penting, saya mahu anak-anak saya ini terus kuat dalam meneruskan perjuangan mereka.Tanpa mereka, saya tak akan jadi seperti sekarang.Anak-anak yang kuat inilah sebenarnya yang banyak mengajar saya erti sebuah kehidupan..erti nilai sebuah pengorbanan dan erti menghargai setiap kurnianNya.Terima kasih jiey atas entry 'Hidup kan terus berjalan, meski penuh dengan tangisan'.Yup...biar perit, biar jerih, biar kita masih terus menangis namun untuk berhenti dan mengalah tidak sekali.Semoga kita lebih kuat untuk terus menjaga anak-anak comel ini.

Buat anak ibu, besday girl yang sangat behave malam itu...Alisya Qaireen~
'Happy Bithday sayang.Semoga panjang umur, murah rezeki dan di beri kesihatan yang baik selalu.'

Ibu dan Alisya

Anak-anak kuat saya ~ Habib,Rayyan,Aiman,Nabila & Aisya.Eh..eh..mana Alisya?

Ibu & Habib

Nabila yang happy malam tuh
Umi dan Alisya

Kakak Aireen & baloon

Pose dari aisya

Seronok berkumpul ramai-ramai begini ; )
 Buat anak-anak ibu semua....semoga kalian terus kuat dalam melawan setiap kesakitan.Kita akan sama-sama melangkah dan berusaha.Kami ibu,umi,mama,mummy,babah,abah,ayah dan daddy tak akan pernah meninggalkanmu.We love u so much! (credit to syah&zura)
p.s: Mama jiey, thank's yer bagi aisya hadiah.

6 comments:

zura_habibhaariz said...

hehe...rambut habib gaya org x mandi jer...x ensem...maceh jugak sudi bg hadiah kt Habib...dia suka!

mama akid said...

melihat kegembiraan disetiap wajah anak2 ini memberi kekuatan baru pada sy untuk terus berusaha untuk anak saya..semoga anak2 ini terus tabah menghadapi segala kemungkinan

produk ococ said...

besdey alisya ke...happy besdey..

Unknown said...

huhu...nak joint sekali...kalaulah dekat...pepun...hanya kita yg mengetahui dan memahami dunia kita....happy besday sarra...

Ummi Alisya said...

masheh ibu sebab up gambar besday alisya... mahsheh juga sebab sudi dtg meriahkan majlis... masheh lagi dgn prsent dari ibu & family. hadiah aisya aritu masih berhutang ye... nanti jumpa lagi, ummi bagi. jangan serik erk datang cemara... heheee!

Mama Q said...

ramainyer wat post bdday alisya...Mama Q x folo plak alisya...x per la nnt2 mama Q follow la..skang ni bz transition ke keje baru...seronok tgk anak2 berkumpul yer...one day Mama Q pun nak join tp Mama Q jauh la...InsyaAllah moga Allah dpt ketemukan Mama Q dgn semua