Wednesday, April 20, 2011

Model cilik bertudung.Sejuk mata memandang ;P

Hahahaa(gelak besar)-nak berkongsi pic aisya minggu lepas.
Ni keje cik til dan mak su lah nih.Tangkap aisya untuk dijadikan model cilik bertudung.Dipakaikan aisya selendang, pastu dililit2 dan dibentuk bunga kat tepi kepala.Tapi comei pulak ibu tengok.Huhuhu, Semoga jadi anak yang solehah yer sayang.




Pssttt dik, atas dah lawa tutup tapi tang baju failed lah.Cekci mekcilah.Hahahaaha...

7 comments:

umi aiz said...

amboi bkn men ank umi sorg ni.. aisya nye pose x menahan...ade style gitu...

Yana@Noni said...

Anak-anak Ayu tang mata yang mahal tu...kalau Kak Aireen n adik Aisya pakai tudung memang ayu maklumlah anak Ayu kan..hehehe..moga membesar sebagai muslimah yang sejati..aaaamin:-)

Mama Q said...

cekci abis si aisya...siap nmpk jambul lg..
x per..dah besar nnt tutup lengkap yer sayang

zura_habib said...

cun!

ieda said...

amboi...posing ayu..siap pejam2 mata lagi..

Yasmin Nabilah.. said...

alamak aisya..atas dah tutup..tapi tgk baju terbuka la plak..hehe..yeah...aisya tetap maintain comel!!

Afiq Danial Mom said...

as salam kak ayu & adik aisya...comel sggh adik aisya bertudung...mmg sejuk je mata memandang..sukaaaaa w/pun agak cekci mekci aisya..hehehe