Friday, August 26, 2011

Haaa..kan santek senyum camtuh selalu..

Dah berhari-hari anak ibu asyik duk merengek jer kan?Susah hati betul dibuatnya.Tapi malam tadi ibu dapat dengar semula gelak tawa dan melihat seri mukanya yang ketawa kesukaan tuh.Yes..aisya back to normal.Kembali tersengih dan tersenyum comel.Camtulah lain kali.Kan cantik anak ibu selalu tersenyum ;) Tambah-tambah lagi nak dekat ngan raya nih.xmau nangis-nangis lagi yer sayang.
~Kena gomol ngan ibu~
Tolong adik babah....
~Kan santek hari-hari senyum camnih~
Gelak sakan bila kena geletek ngan ibu
Pandai lak tu berlakon takut ibu gomol + geletek lagi
~ buat-buat tido tp masih mulut tersengih~
Laa...akhirnya tertido jugak.Ini bukan lakonan tau.Ini betul-betul
Ibu geram bila tengok wajah anak-anak time tidur
~Mulus wajah itu~

2 comments:

umi aiz said...

tomey la aisya...tak sabar umi nak jumpa aisya.moga sihat selalu ye sayang...camat ari aye..

raihana latif said...

comey nye aisya tdo...
camat ari raya comey...=)