Thursday, August 25, 2011

Model Cilik Berbaju Kurung ;P

Saja nak share pic aisya berbaju kurung.Hahahaha...ibu dia yang xsabar tunggu hari raya nak pakaikan anak dengan baju kurung sebenarnya ;P
Model cilik saya menggayakan baju kurung purple ;P Tomei tak???hahahaha..
Sebenarnya ni bukan baju raya tau (tp melaramnya macam dah sambut raya.hahaha).Baju kurung yang boleh dikira pakai berapa kali sebab jarang sangat dipakai.Kalau pakai pun time raya atau time kenduri ;) Ni pic semasa kami memeriahkan jemputan berbuka puasa yang dianjurkan oleh tempat kerja babah (Perbadanan Putrajaya) beberapa hari lepas.
Eh tambah model lagi sorang?...'ni kakak sayalah ;P'
3 cinta hati  saya ;)
~eh..eh, nak tinggal ibu yer?~

3 comments:

umi aiz said...

wahhh purple, favar umi la aisya... thn ni aisya pakai wane ape? aiz hijau thn ni..

Yana a.k.a Nonie said...

cute lar Aisya & Kakak pakai baju kurung:-)

Noina said...

hehe..comel je budak berdua nih..ibu pakai purple gak ke..? hehe..

Selamat hari raya Ayu..nanti raya jemput datang rumah ek..