Thursday, December 30, 2010

Malaysia Boleh!!! Aisya pun Boleh..hehehe

Babah dan Pak Uteh sibuk dengan Piala AFF Suzuki Malaysia vs Indonesia. Aisya pun sibuk gak nak sokong. Yeah..Malaysia Boleh! Aisya pun boleh! Hahaha...Semangat tul budak kecik nih bila di'kerja'kan dek babah dia dengan memakaikan selendang Malaysia tuh. Baik lak tu dia xcabut-cabut. Sekarang ni dia dah pandai nak cabut kalau ibu hias rambut dia yang sikit tuh dengan sepit rambut @ hairband @ menda comel-comel kat kepala dia.Geram tul ibu.
Lets enjoy the pics (actually gambar-gambar nih masa malam Ahad lepas -time bola lawan kat Bukit Jalil aritu) :


 
 
p.s: Perasan tak...cik til cakap muka aisya cam dah tembam sikit? Harap-harap betullah. Ibu nak sangat tengok aisya berisi. mesti lagi cute.huhuhu...tp aisya camni pun ibu tetap bersyukur dan sayang sangat-sangat.

TAHNIAH PASUKAN HARIMAU MALAYSIA!!!

4 comments:

mun said...

eiii comelnye aisya......hepy mun tgk aisya sihat dan heppy..hheheheee...

MaMaNuRiN said...

a'ahhaaa la ibu ayu, mamanurin tgk pipi dia dah labuh dah tu, moga terus sihatlah wahai anak

Anonymous said...

cantekknyeee mate yeeeee...!!! comel sesangat!!

insan kerdil said...

Aisya...u r soooo cuteee n begitu patriotik....;) aunty suker

ketentuan Allah adalah rahsia Allah....

wallahu'alam...