Thursday, June 9, 2011

Mari bersantai ~ cara aisya ;P

Hihihi...tajuk entry macam kelakar je kan?Meh kita tengok reaksi budak tenit ni bersantai sensorang :-

Time ibu snap gambar ni pada mulanya aisya langsung xsedar.Yelaa, leka mengulit dan minum susu ;)
 Alamak...sekali kantoi daaaa..dia nampak dah.hihihi..
Dia tak pernah susahkan orang lain.Ada kawan atau tidak, dia sama sahaja.Lebih suka bermain sendiri..layan blues.Dia tetap dengan cara dia.Dialah aisya..........permata hati saya ;)

7 comments:

umi aiz said...

amboi relax2 ye aisya...jd permata hati umi jugak blh x???

kak yu : lawa nye karpet...berkenan dah ni.hehehehe

zura_habib said...

aisya membawa haluan sendiri..yg penting kalu gi umah rajin dtg nak menegur hehe..
ayu: lawa la dlm gmbr karpet ayu...nak copy eh,nk tunjuk kt shah

Bicara hati ibu aisya said...

umi aiz : boleh umi, apa salahnya.
zura : Tegur dengan cara dia tersendiri ;)
laaa, kan karpet lama tuh.zura dah pernah tengok kan?

Kasih Ibu said...

bagusnya la aisha..suka tgk dia bersantai camtu...kak aireen kat mane masa ni???

Rizziela said...

senanglah ibu nak buat keje kala u Aisya mcm ni...tak kacau ibu kan?

mama akid said...

anak2 spt aisya n akid ni sbenarnya banyak memberi kesenangan yg panjang kpd kita..walaupun kita perlukan usaha dan komitment yg lebih buat mereka...

Min said...

tomey! geram sungguh cik min tengok...