Wednesday, March 30, 2011

Time to play ;P

Cik til buat binaan tunjuk contoh kat aisya
Aisya berlakon konon-konon belajarlah tuh.
Ok..memulakan operasi.Ingatkan dia nak sambung buat..
Tengok tuh...satu-satu lego dicabutnya.Huhuhu...
Bertuah sungguh ini anak tomei.
Lihatlah aksi ini budak tecik bermain.Konon2 berialah tuh cik til ajar camana nak buat binaan guna lego tapi akhirnya bangunan tu bersepai satu persatu..Hahaha..penat cik til ajar dan tunjuk contoh buat binaan tapi bila bagi kat aisya dia cabut dan baling lego tuh satu persatu.Ehmmm..aisya-aisya.Memula iyer-iyer jer nampak kusyuk nak buat rupanya nak ceraikan lego-lego tuh.

It's ok honey..tu pun satu stimulasi jugak kan?Nanti kita try main puzzle pulak yeh.

6 comments:

Mawar said...

kak ayu,

takpe, takpe, takpe, teruskn aisya, play more, learn more, brsepah pun takpe

zura_habib said...

ok dh tu cabut..kalu habib amik dari bekas buang satu2..dh hbs dlm bekas dia kutip plak letak balik..hihi

Yasmin Nabilah.. said...

hehe..comel je aisya..:)

kalau tau dia suka cabut2..ina belikan chain linker utk aisya..sure aisya suka punya..

umi aiz said...

hehe..blaja jgk tu...next time smbung2 plak...

nuyin2u said...

tomei tomei tomei..

ummuharithasif said...

kusyuknya tgok aisya duk tgok cik til buat..kira oklah aisya duk cabut2 lego..wanpun smlm bru belikan hasif mainan bekas utk susun..therapist yg suruh bli untuk stimulation...

ala,comeynya aisya..bila nk dtg main ngn hasif ni ;)