Monday, January 31, 2011

Hobi Baru..

Lihatlah gayanya...
Sibuk belajarlah tu konon-konon.
Inilah hobi baru aisya. Pantang nampak kertas pasti dicarinya pen atau pensil warna kakak untuk menconteng. Bila dah dapat, tak kira tempat pasti dia akan merebahkan badannya dan meniarap. Lagaknya dah macam budak besar. Seronok sangat tengok telatah dia. Semoga sifat rajin nak belajar aisya ni berkekalan sampai besar. Jadi anak yang rajin belajar dan bijak ye sayang. Ibu sayang aisya dan kakak.

3 comments:

Anonymous said...

Alahai..comelnye + bijak kamu nak...

mrs_zura said...

hmm mmg masa sy ke rumah hari tu dia duk menulis je kt buku..so cute:-)

Min said...

keep it up darling...! suka tengok aisya menerap mcm tu... :)